1. Jakie są koszty transportu przy zakupie więcej niż jednego meble?
Każdorazowo indywidualnie podchodzimy do zamówienia. Jeśli istnieje taka możliwość wysłania wszystkiego jednym transportem np. na jednej palecie to klient płaci za transport jednego mebla.
2. Na co należy zwrócić uwagę przy odbiorze przesyłki?
Zawsze przy odbiorze przesyłki należy rozpakować ją przy kurierze. W razie występowania braków lub uszkodzeń należy spisać protokół reklamacyjny i bezzwłocznie powiadomić nadawcę. Reklamację skład odbiorca do firmy kurierskiej wysyłając na adres firmy (DHL) lub na e-mail (Rohlig Suus). Podpis na formularzu odbioru mebli oznacza, że kupujący nie ma żadnych zastrzeżeń co do stanu zakupionego przedmiotu. W takim wypadku reklamacje przewozowe nie będą uwzględniane.
3. Czy dostanę paragon czy rachunek?
Standardowo wystawiamy paragon na zakupiony towar. Rachunek jest wystawiany na życzenie klienta po podaniu danych. Paragon/rachunek jest umieszczany razem z etykietą na paczce. W wypadku składania reklamacji konieczne jest okazanie paragonu lub rachunku. Nie wystawiam faktur VAT.
Bez okazania paragonu lub rachunku reklamacje nie będą rozpatrywane.